dijous, 19 de novembre del 2009

SORTIDA DIA 15/11/2009
VISTABELLA- COVA SANTA- LLOMA DEL MAS DE GARRIDO-VISTABELLA
DISTANCIA 17 KM APROXIMADAMENT5 HORES

Des la plaça del Dau, a les 8:45 del mati vam sortir 31 caminants, a banda de la gent del Club local, també ens acompanyaren gent vinguda d'Atzeneta, Les Coves i 4 nous companys del club de Les Alqueries que anaven a una altra excursió organitzada per el cec i que vam parar en nosaltres, i 3 gossos( o gosses no se).
Per a baixar van agarrar una senda que ens porte creuant la carretera fins al mas del Pla la Mestra, després anem baixant fins el Mas de Martí i el Barranc de la Vall d´Usera fins la pista que baixa barranc avall. Arribar un punt on se te que abandonar la pista per agafar el camí per a pujar a vore" la cova santa" es una cova molt xula i gran on hi ha moltes estalactites i estalagmites.

Alli com sempre vam fer el esmorzaret amb vi, conyac, cafè, en va faltar l´orujo dels joves del nostre poble que no estaven aquesta vegada ja que van anar a Bilbao de concert.Per a pujar a la cova se van adjuntar alguns mes que no feien conte de fer tot el camí, la pujada en molt empinada però val la pena, la cova fins que no arribes a la boca no es veu.

Després vam continuar roques amunt fent un poquet d´escalada fins la lloma del mas de garrido, ací vam continuar per la pista que vorege la lloma, per un antic camí fins al Mas de les Roques i d'ací a Vistabella, va fer un dia molt bo i la companyia com sempre molt bona.

Moltes gracies a tots per acompanyar-nos.